Markalar Nereye Reklam Veriyor?

App Store, Apple’ın uygulama mağazası ve burada reklam verenler için dikkat çekici düzenlemeler yapıyor. Bu bağlamda App Store’un çok reklam alması beklenmektedir.

App Store bünyesinde geçen sene yaklaşık olarak 1.5 milyon uygulama yer almıştır. İlk zamanlarda sadece 500 uygulamaya başlayan App Store’un bu sayıya ulaşması oldukça iyidir. Bu 7 yıl içerisindeki artış son derece fazladır ve uygulamaların indirme sayıları da artmıştır. Aynı şekilde uygulamalar arttıkça indirme sayıları da artmaktadır. Bu bağlamda App Store çok fazla kullanıcıya ulaşmaktadır. Bu da reklamlar için iyi bir alandır.

Marka

App Store’da Reklam

İOS 10’un çıkması üzerine her Apple kullanıcısının bu reklamlar ile karşılaşacağı söylenmiştir. App Store’da yapılan aramalara göre aranan kelimeye yönelik reklamlar da çıkmaktadır. Bu da App Store reklam verilmesinin oranını artırmıştır ve daha da artıracaktır. Bu reklam sistemini bilindiği üzere Google da kullanmaktadır. Google reklamlarında da reklam için en yüksek ödemeyi yapan yerler en üst sırada daha düşük ödeme yapan yerler ise en alt sıralarda yer alacaktır. Bu App Store’da değiştirilecektir. Düşük bütçeli reklam verilmiş olsa da aranan kelimeye en çok uygun olan reklam en üstte yer alabilecek. Yani düşük bütçeli reklamların da en üstte yer alması sağlanmış olacak ve yüksek ve düşük bütçe arasındaki büyük fark azalmış olacaktır.

App Store’da önemli olan aranan kelimeye en yakın ve en uygun reklamın en üstte yer almasıdır. Bu bağlamda App Store’da yüksek bütçeli reklam ve düşük bütçeli reklam arasında çok fark kalmayacak gibi. Bu da reklamcıları ve kullanıcıları da önemli ölçüde etkileyecek.

 

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.