Dijital Pazarlama Dünyasına Giriş

İçinde bulunduğumuz son çeyrek asırda dünya ile birlikte ülkemiz büyük bir değişime şahit oluyor.  Bu değişimin adı ise “Dijital Dönüşüm”. Bu değişim süreciyle doğrudan bağlantılı olarak iş hayatında ve pazarlama teknikleriyle ilgili bir takım köklü değişiklikler yaşamaya başladık (her ne kadar iş dünyasında bunu kabul etmeyenler olsa da). İnternet, sosyal medya kanalları, E-ticaret siteleri vb. dijital araçlarla yapılan bu yeni satış tekniğinin adı ise Dijital pazarlama.

Ceplerimize kadar giren dijital dünyanın günlük yaşantımızdaki yerini hepimiz biliyoruz artık,  dijital dönüşüm – değişim hayatımıza fazlasıyla entegre olmuş haldeyken birçok alışkanlığımızın da değişmesi kaçınılmaz olmuştur. Örnek vermek gerekirse; 2013 – 2017 yılları arasında Türkiye’de internet üzerinden yapılan alışveriş oranındaki üç haneli rakamlarla ifade edilen artış her şeyi gözler önüne seriyor.

 

 

 

Bu yazımda, Dijital pazarlamayla ilgili kısa bir özet bilgi verdim. Yazı dizisi olarak “Dijital Pazarlama” ile ilgili bilgi ve birikimlerimi paylaşmaya devam edeceğim. Yazı dizisinin devamını aşağıdaki link üzerinden takip edebilirsiniz.

Dijital Pazarlama Yazı Dizisi

 

Etiket(ler): .Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.